Обмін та повернення
Обмін та повернення товарів можливі протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Доставка повернутих товарів здійснюється за попередньою домовленістю.
Згідно з чинним законодавством ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:
- Товар не був використаний і не має слідів використання споживачем, таких як подряпини, відламані частини, потертості або плями.
- Товар повністю у комплекті та в оригінальній упаковці.
- Збережені всі етикетки та заводська маркування.
- Товар зберігає товарний вигляд та споживчі властивості.
Зверніть увагу! Весь перелік товарів належної якості на нашому веб-сайті підлягає поверненню та обміну!
Шановні клієнти, зверніть увагу, що килими можуть мати невелике відхилення в розмірі, як у більшу, так і у меншу сторону. Виробник допускає похибку в розмірі до +-2%, що не вважається дефектом і не підлягає поверненню.
Що вважається товарами належної якості? Товарами належної якості є всі товари, які не були використані, зберігають свій початковий вигляд, споживчі властивості, пломби, етикетки, оригінальну упаковку, а також супровідні документи, видачі разом з товаром.
Для організації повернення товару, вам необхідно зателефонувати за вказаним номером в розділі "контакти":
+380 (67) 725-58-26
+380 (67) 630-06-87
Вкажіть дані про повернення у ТТН (Товаросупровідна Накладна) при отриманні відправлення.
Оплата повернення:
У випадку повернення товару ми не компенсуємо витрати, пов'язані із послугами з доставки товару, такими як виїзд кур'єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН). Якщо ви відмовляєтеся від товару, витрати на доставку сплачує покупець.
Повернення коштів:
Після того як наш склад отримає і перевірить товар, кошти будуть повернуті на реквізити, використані для оплати, протягом 3 робочих днів.
Обмін товару:
Для організації обміну товару, вам необхідно зателефонувати за номером, вказаним в розділі "контакти":
+380 (67) 725-58-26
+380 (67) 630-06-87
Вкажіть дані про обмін у ТТН (Товаросупровідна Накладна) при отриманні відправлення.
Оплата доставки для обміну та повернення:
При обміні товару ми не компенсуємо витрати, пов'язані із послугами з доставки товару, такими як виїзд кур'єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно з декларацією (ТТН). Якщо ви відмовляєтеся від товару, витрати на доставку сплачує покупець.
Відправка обміненого товару:
Після отримання та перевірки товару, який вам не підходить, інший товар, який ви вибрали, буде відправлено протягом 1-3 робочих днів.
Якщо отримали пошкоджений товар:
Якщо при отриманні товару виявлені пошкодження або дефекти, будь ласка, зателефонуйте за вказаним номером в розділі "контакти": (номер телефону) та повідомте про проблему з пошкодженим товаром. Повернення або обмін дефектного товару повинні бути вказані в ТТН (Товаросупровідна Накладна) при отриманні відправлення.
Якщо товар виявляється пошкодженим або дефектним, ми оплачуємо витрати на доставку в обидві сторони. Згідно із Законом "Про Захист Прав Споживачів", компанія може відмовити споживачу у обміні або поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному списку товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.